Hej
Det kommer inte vara några aktiviteter på klubben i två veckor pga Skärtorsdag och Påsklov. Ifall ni vill göra något relaterat med schack under den tiden har klubben två rekommendationer. Antingen kan ni spela/titta på påskturneringen som spelas på grandhotell 3-6 april eller se på kanditat turneringen (candidate turnement) som börjar nu på söndag. Vi ses åter på klubben 16 april.
Glad påsk önskar Schack08
Hello
There wont be any activities on the club for two weeks because of ”Skärtorsdag” and easterbreak. If you want to do anything chess related these weeks we have two recommendations. Either you can play/watch in the ”Påskturneringen” that is held at Grandhotell or you can watch the candidates tournement that starts from this sunday. We will see you again 16 april at the club.
From Schack08 we wish you a Happy Easter